zondag 14 april 2013

STOFFENSPEKTAKEL

Totaal onverwacht, vooral omdat de beloofde zon het nog liet afweten, bracht ik een bezoekje aan het STOFFENSPEKTAKEL in Antwerpen. En ik was duidelijk niet de enige met dat geweldige idee. Daar vind je nu toch altijd iets. Zie hier de buit van vandaag. Incl. Tafelkleed in toile ceere (of hoe schrijf je dat :-) ). Traditiegetrouw ga ik voor de koopjes.
Wat kocht ik allemaal :
2x toile ceere €5/m
Piraten- en dinostof €3/m
Paddenstoelen-, snoepjes-, ballonnen- en ridderstof €3,33/m
Fluo elastiekjes, paspel en sluitingskes voor de elastiekjes - alles samen iets van een €16
Overlock garen - en ik weet het, de overlockmachine moet nog aangeschaft worden. Staat woensdag op de agenda. Maar daarmee kan ik direct van start. Iemand nog tips voor de aankoop, laat maar weten. - €10 voor 8 stuk.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten