vrijdag 8 juni 2012

WE BEGINNEN ERAAN

Een tijdje geleden hoorde ik op Q-music hoe SOS Piet met zijn kookboeken voorbij gestoken werd door Madame Zsa Zsa met een boek over 'Allemaal Rokjes'. En dat bracht mij aan het denken. Zou ik dat ook kunnen. Ik kocht mij het boek samen met een boek die je wegwijs maakt met je naaimachine. Ik begon te lezen en te lezen. Ik zocht nog heel wat info op het internet. En besloot toen dat ik het zou proberen. Duidelijk was wel dat ik het niet zou kunnen zonder opleiding. Dus begon ik eigenlijk eerst te zoeken naar een opleiding voordat ik een machine aanschafte. Ik vond iets dat er heel leuk uitzag. Kinder- en tienerkledij bij het CVO. Hiervoor moest je wel al een basiskennis hebben. De opleiding start 11 september. Ik hoop daartegen de basis zelf te leren.
Dan moest ik nog een naaimachine aanschaffen. Ik wilde er eentje van een goed merk, met toch wel wat mogelijkheden voor een hobbygebruiker. Het werd de Bernina Bernette 20. Deze heb ik nu iets meer dan een week. Ik heb al wat zitten oefenenen op stof van versleten pyjama's. Nu ben ik op zoek naar leuke maar vooral goedkope oefenstofjes zodat ik tegen het einde van de zomer de basis onder de knie heb om er helemaal aan te beginnen.
Hier zullen jullie kunnen lezen hoe mijn zoektocht verloopt.

Groetjes,
Katrien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten